29 januari 2012

verkar svårare än jag trott...

...ja det här med att låsa bloggen. jag måste ju bjuda in vänner o bekanta men det verkar som att jag inte får känna fler än 12 personer. är inte det märkligt??? forskar vidare i det nu i veckan...

lagom till kalasandet nästa helg då lill-❤ blir 1 år o jag blir 25 så gick vi sta o sålde matbord, skänk o de andra möblerna. kul att blocket.se funkar men frågan är ju vart vi placerar gästerna. vill inte tvinga ner dom på våra tokkalla golv heller. a ja. det löser sig nog med grannfruns fällbord. crosstrainern rök den med. wiihoo, nu slipper man få dåligt samvete av att den samlar damm i sovrummet. undrar vart jag ska hänga kläderna nu då...

nej natti natt nu, vv-möte imorron, upp på vågen ba'... det tickar iaf neråt men imorron kan det va risk för ett plus efter gårdagens 40-års galej. bara att ta nya friska tag igen :-)

2 kommentarer:

  1. Jag är glad att jag får forts att läsa din blogg. Gör det då och då =)
    Funderar själv på att starta en blogg, men vilken är enkel så jag klarar det?
    Sälja möbler.... Vill jag med, sälja mycket saker och rensa ur. Funderar på att stå på barnloppis i Morgongåva om några veckor

    SvaraRadera
  2. Gillar att din blogg länkas till FB annars skulle jag missa dina inlägg! Är så dålig på att surfa runt på bloggar här och där, men gillar att följa din blogg!

    SvaraRadera